طراحی سایت قسطی شیوه جدید کلاه‌برداری

 

طراحی سایت قسطی باید توسط شرکت‌ها و گروه‌های معتبر انجام شود. در این شرایط احتمال کلاهبرداری و هک شدن توسط افراد سودجو تا حد امکان کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از ویراسگال کارو، طراحی سایت قسطی عبارتی است که جدیداً با وجود سختی‌های اقتصادی بسیار به گوش می‌رسد. این حالت از طراحی سایت به مشاغل این اجازه را می‌دهد تا با پرداخت مبالغ پایین‌تر به صورت اقساط از خدمات طراحی سایت اختصاصی بهره‌مند شوند. اما با توجه به اینکه این خدمات نیاز بسیاری از صاحبین مشاغل است، افرادی سودجو هستند که با استفاده ازعبارت طراحی سایت اقساطی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. اما چطور با طراحی سایت قسطی می‌توان کلاهبرداری کرد؟ افراد چطور می‌توانند با طراحی سایت کلاهبرداری کنند.

برخی از افراد از طریق اینترنت اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. این افراد با درج آگهی‌های رنگین و غیرواقعی در فضای اینترنت صاحبین مشاغل را در دام خود می‌اندازند و با گرفتن پیش پرداخت و عدم ارائه خدمات مورد نظر، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. برای اینکه از چنگ این افراد در امان بمانید بهتر است ابتدا از صحت و معتبر بودن شرکت‌هایی که در تبلیغات می‌بینید اطمینان حاصل کنید. شرکت‌هایی که به صورت رسمی در حال فعالیت هستند در وب سایت‌های خود اطلاعات و مدارکی از معتبر بودن خود قرار می‌دهند. این اطلاعات می‌تواند شامل شماره ثبت و یا مجوزهای گوناگون برای کسب و کارشان باشد.

البته راه‌های دیگری هم برای کلاهبرداری وجود دارد. برای مثال برخی از افراد سودجو با در اختیار گرفتن مالکیت دامنه و یا هاست مشتریان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. تمامی شرکت‌های معتبر با توجه به نوع قراردادهایی که با مشتریان خود امضا می‌کنند، در نهایت مالکیت دامنه و یا هاست را بعد از تکمیل بندهای قرار داد در اختیار مشتری قرار می‌دهند. اما این افراد سودجو با عدم انتقال دامنه و یا خدمات میزبانی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

البته همیشه کلاهبرداری‌ها از سمت افرادی که طراحی سایت می‌کنند نیست بلکه عدم آگاهی و یا استفاده نکردن عمدی از افزونه‌ها و یا قالب‌های معتبر، موجب می‌شود تا سایت شما هک شود و در بسیاری موارد فرد مهاجم فایل‌های شما را کدگذاری می‌کند و برای برگرداندن اطلاعات درخواست مبالغ بسیار بالا می‌کند.

چگونه می‌توان از کلاهبرداری‌های این چنینی جلوگیری کرد؟

برای اینکه در دام افراد سود جو (که در فضای مجازی تعداد آنها کم نیست) گرفتار نشویم باید نکاتی را در هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود در نظر داشته باشیم.

اولین نکته این است که حتماً با آشنایانی که از این خدمات استفاده می‌کنند مشورت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این افراد می‌توانند شرکت‌ها و تیم‌هایی که این خدمات را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند را به شما معرفی کنند که در واقع به نوعی امتحان خود را پس داده‌اند.

نکته بعدی که وجود دارد این است که حتماً از صحت و معتبر بودن این شرکت‌ها اطمینان حاصل کنید. برای انجام این کار می‌توانید به راحتی اطلاعات شرکت را در سایت‌های معتبر جستجو کنید و از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید.

 

طراحی سایت قسطی شیوه جدید کلاه‌برداری

حتماً توجه داشته باشید که در صورت استفاده از افزونه و یا قالب‌های آماده حتماً از محصولات معتبر لایسنس‌دار که دارای پشتیبانی می‌باشند استفاده کنید. با این کار می‌توانید احتمال نفوذ و حک شدن سایت و اطلاعاتان را تا حد زیادی کاهش دهید.

توجه داشته باشید که با صرف هزینه‌ای که امکان دارد در نگاه اول زیاد به نظر برسد این اطمینان را در خود ایجاد کنید که سایت شما به هیچ عنوان به مشکل بر نمی‌خورد و در صورت بروز مشکلات احتمالی موارد در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

بنابراین برای انجام پروژه‌های خود و یا طراحی سایت باید حتماً از شرکت‌های معتبر استفاده کنید. مزیت‌هایی که این انتخاب برای شما خواهد داشت بسیار زیاد است و به نفع خود شما است که از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید. اما برای انتخاب شرکت مناسب نیاز است تا دقت به نکاتی داشته باشید که حرفه‌ای بودن و معتبر بودن شرکت را برای شما روشن کند.

طراحی سایت قسطی شیوه جدید کلاه‌برداری

دستیابی به فروشگاه آنلاین با طراحی سایت قسطی

حال باید بین تعداد زیادی از شرکت‌های طراحی سایت یک شرکت را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید. یکی از شرکت‌هایی که شما می‌توانید انتخاب کنید و با خیال آسوده پروژه خود را به آن‌ها بسپارید شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو می‌باشد. شاخه اصلی فعالیت این شرکت هوش مصنوعی است و هم‌راستا با آن در شاخه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نیز فعالیت‌های تخصصی  دارد. این شرکت دارای مجوز دانش بنیان است و تمامی مجوزهای قانونی نظیر مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران را دارد. همچنین این شرکت عضو کمیسیون هوش مصنوعی و کمیسیون اینترنت اشیاء سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید پروژه‌های طراحی سایت فروشگاهی خود را به متخصصان شرکت ویرا سگال کارو بسپارید و از مزایای متنوع نظیر طراحی سایت قسطی و برخورداری از دامنه، هاست و گواهی نامه امنیتی SSL رایگان لذت ببرید.

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - خیابان شهید استاد مطهری – پلاک 472 واحد 13

تلفن: 88809098-021     88949021-021

شماره همراه و واتساپ: 09195151538

آدرس وب سایت: com.طراحی-سایت-فروشگاهی.www